Ivo Petrouš

Update: Cyklista, procitající objektivista.
Narodil jsem se abych žil jako myslící člověk.
Co je neměnné, není živé.
Původní, již neplatný text: Cyklista, libertarián, křesťan a ateista. Narodil jsem se, i když jsem věděl, že na konci mě čeká smrt; život je kompromis.
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x

Seznam rubrik

Oblíbené články

Ivo Petrouš

Násilí v obchodě

Dnes dopoledne před obchodem stál Vašek s pistolí a řekl, že mě nepustí dovnitř. Jeho „pádným argumentům“ jsem ustoupil. :-(

28.10.2015 v 13:08 | Karma: 16,49 | Přečteno: 656x | Diskuse| Politika

Ivo Petrouš

Pohádka o hladové zdi

Ve škole nás kdysi učili, jak druhý největší Čech, Lucemburk Karel IV, pomohl zmírnit bídu tím, že nechal stavět hladovou zeď a platil to mincemi, které nechával razit z těženého stříbra.Před začátkem pohádky chci vysvětlit pojem hladová zeď. Nejedná se o zeď, která má hlad. Jde o dílo, které zaměstná spousty, obvykle nekvalifikovaných či nesprávně kvalifikovaných, lidí. Je naprosto k ničemu či náklady podstatně převyšují výnosy. Normální člověk by si ji sám nikdy nepostavil.

21.11.2013 v 20:01 | Karma: 14,45 | Přečteno: 715x | Diskuse| Politika

Ivo Petrouš

Svoboda

Nic proti demokracii, je to nejlepší systém pro řešení společných záležitostí. Jen není vhodný pro záležitosti individuální, jako je chození do lesa.

8.11.2013 v 10:14 | Karma: 8,08 | Přečteno: 266x | Diskuse| Politika