Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J37o51s84e19f 88B24á26r83t44a

11. 10. 2022 11:56

Mám velké mezery, už to asi nedoženu.

0 0
možnosti

Nedávno jsem dočetl knihu Sapiens-stručné dějiny lidstva. Navzdory tomu, že je to "bezceler:-)", jde o kvalitní populárně naučný text.

0 0
možnosti
JK

Tu Randovou jsem taky četl. Dokonalý krasavec a vynálezce s mozkem asi tak několika Einsteinů je zamilovaný do ženy, kvůli které chodí manuálně pracovat na dráhu, aby jí mohl být nablízku. Její bratr, který jejímu úsilí hází klacky pod nohy, má přehazovačku, uhýbavý pohled, je celý malátný a působí zatvrzelým a vyhořelým dojmem. A tak dále.

Prostě kniha důležitých pravd, znáte to ;-D

0 0
možnosti
Foto

I53v76o 53P15e88t45r49o85u49š

11. 10. 2022 17:00

Voldemort měl červené oči a hadí nos a byl jen zlo. Brumbál byl nejmocnější a nejdobřejší (až na Deadly Hallows, kde ho Rowlling ušpinila).

Inkvizitor Boblig z Edelstadtu a Kryštof Alois Lautner.

Scarlett s nejzelenějšíma očima a nejútlejším pasem a neodolatelný nejbohatší a nejlepší spekulant Rhett Butler.

Ultraracionální sečtělý Harry Potter v uvedené fanfiction.

I v Helix jsou nadgeniální a velmi atraktivní hrdinové.

Hrdinové Mika Waltariho se dostávali do postelí královen.

Edmond Dantes, d’Artagnan, Jean Valjean, Nana, Dorian Gray,

A koneckonců i Rychlé Šípy a Bratrstvo kočičí pracky.

Máte pravdu, literatura, kterou čtu je nějaká pokřivená ;-) Přesto nepopírám, že Ayn Rand se úspěšně snažila o naprostý extrém. A třeba její popis sexuálních vztahů jsem nepochopil.

0 0
možnosti
Foto

Neznám ty dvě genetické ani Eliezer Yudkowski, za ty ostatní KARMA. K tomuto vkusu doporučuji (ze současných autorů) ještě Thilo Sarrazina, Bena Shapiro, Yorama Hazonyho a Douglase Murrayho. A "sérii o civilizaci" Bena Kurase.

1 0
možnosti
Foto

I76v85o 49P19e23t19r54o47u34š

11. 10. 2022 17:09

Děkuji, podívám se

1 0
možnosti
Foto

Nezralé a naivní, přitom přezrálé a malinko naduté.

2 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 612x
Update: Cyklista, procitající objektivista.
Narodil jsem se abych žil jako myslící člověk.
Co je neměnné, není živé.
Původní, již neplatný text: Cyklista, libertarián, křesťan a ateista. Narodil jsem se, i když jsem věděl, že na konci mě čeká smrt; život je kompromis.

Seznam rubrik

Oblíbené články